Gezellig weekje - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu Gezellig weekje - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu

Gezellig weekje

Blijf op de hoogte en volg Marloes

08 Augustus 2015 | Australië, Wollongong

Wat een heerlijk weertje is het vandaag, na een paar winterse dagen heb ik de hele ochtend zitten genieten van het zonnetje voor op de veranda. Elke dag blijf ik mij weer verbazen over de winter hier, de temperaturen kunnen behoorlijk oplopen overdag waardoor je aan een tshirt genoeg hebt maar in de avond koelt het af tot soms wel 5 graden. Gelukkig doet een warm dekentje wonderen!

Deze week is mijn inwerkperiode geëindigd en heb ik drie volle dagen op Fletcher gepast, het verliep allemaal goed. Helaas viel het weer wat tegen en hebben we niet zoveel kunnen wandelen maar samen piano spelen, liedjes zingen en spelen vult de dag ook goed!

Het is geweldig om te zien hoe snel Fletcher de Nederlandse taal oppakt, zijn eerste Nederlandse woordjes spreekt hij inmiddels al en lijkt goed te begrijpen wat ik zeg.

Woensdagavond heb ik ander au-pair die in de omgeving wonen ontmoet, het werd Een gezellige avond waarbij in nieuwe contacten op heb gedaan! De komende tijd gaan we vaker afspreken:)

Donderdag zijn we heerlijk even de stad in gegaan en hebben wat warme truien gekocht voor de koudere dagen. Het blijkt een handige busroute te zijn die langs leuke plekken komt! De komende week wil ik nog wat meer van deze route ontdekken.

Vandaag zijn we naar de dierentuin geweest waar ik typische Australische dieren heb gezien en zelfs een kangaroe heb gevoerd en geaaid. Wat een zachte vacht hebben ze zeg! Geweldig om ze van zo dichtbij te zien! We hebben de dag afgesloten met een tocht langs de zee (Fletcher sliep dus we moesten blijven rijden) en heb ik geweldige foto's gemaakt van de hoge golven.

En nu op naar weer een week vol avonturen, ik kan niet wachten!

  • 15 Augustus 2015 - 22:47

    Thea Baltussen:

    Hoi marloes
    Wat leuk om zo jou leventje een beetje te volgen .
    Het lijkt allemaal goed te gaan ,dus geniet er maar van.


    Groetjes Thea

  • 17 Augustus 2015 - 14:30

    Yvon Martens:

    Hoi Marloes,

    Wat fijn dat je het leuk hebt daar!
    Geniet van de vele avondturen die je gaat beleven de komende tijd.
    Nog veel plezier!

    Grtzzz Yvon en Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wollongong

Marloes

13 juli vertrek ik voor een jaar naar Australië. In deze tijd ga ik werken als Aupair en reizen!

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 14650

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 12 Juli 2016

My year down under

01 Februari 2016 - 20 Februari 2016

Backpacking around New Zealand

28 Augustus 2014 - 01 November 2014

Vietnam

Landen bezocht: