Hello, goodbye! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu Hello, goodbye! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu

Hello, goodbye!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

03 Februari 2016 | Australië, Sydney

De afgelopen weken zijn leuk maar ook hectisch geweest. Er is zoveel gebeurd dat ik het niet allemaal kan beschrijven, dit zal ik dus ook niet doen. Om de 8e kwamen zowel Maud, de nieuwe aupair, als mijn ouders aan. Het hele weekend heb ik met mijn ouders doorgebracht en hun zoveel mogelijk van Sydney laten zien. Ik heb hun kunnen laten zien waar ik allemaal was geweest en welke plekken bijzonder voor mij waren. Fijn om te doen! Na het weekend ben ik begonnen met Maud inwerken. Mijn ouders zijn die maandag naar de blue mountains gegaan. Een mooi national park iets meer als een uur boven Sydney. De hele week heb ik gebalanceerd tussen het inwerken van Maud en mijn ouders zien. Het was een leuke, drukke week!

Zaterdags ging de Hogg familie op vakantie en heb ik hetzelfde met pap en mam gedaan. We zijn naar Airlie beach gegaan. Dit ligt bij the great barrier reef in de buurt en is werkelijk schitteren! De eerste dagen regende het waardoor de zee een stuk minder blauw leek maar toen het eenmaal opheldere was het te mooi voor woorden. In deze week hebben wij in een waterval gezwommen, wilde kangaroes gezien, geraft op de zee, het witste strand van Australië gezien, gesnorkeld tussen de (grote) vissen en een schildpad, vissen gevoerd en genoten van alle schitterende uitzichten die de omgeving te bieden heeft! Al met al een drukke maar schitterende week. Het feit dat ik dit allemaal met mijn ouders kon doen en hun heb kunnen laten zien waarom ik verliefd ben geworden op Australië maakte het extra bijzonder! Helaas kwam de week veel te snel tot een einde en heb ik afscheid moeten nemen van mam en pap.

De gedachte dat ik hun alles heb kunnen laten zien maakte het makkelijker en zorgde ervoor dat ik mijn tijd hier al een beetje af heb kunnen sluiten. Dit heb ik namelijk de afgelopen week moeten doen, afscheid nemen. Dat is na zes heerlijke maanden flink lastig! Langzaam aan heb ik er naar toe gewerkt.. Koffer inpakken, cadeaus uitdelen (en ontvangen), veel knuffelen met Fletcher en een afscheiddiner bij mijn favoriete restaurant. Een lastige week maar ik heb er nog even volop van genoten!

Terwijl ik dit schrijf heb ik net afscheid genomen en zit ik in de trein op weg naar het vliegveld om te backpacken in Nieuw Zeeland. Mijn tranen heb ik goed binnen kunnen houden bij het afscheid maar na net een paar lieve appjes te hebben gekregen heb ik toch een paar tranen gelaten. Ik zal Fletcher, Lina, James en de rest van de familie nooit vergeten, ze zitten in mijn hart!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marloes

13 juli vertrek ik voor een jaar naar Australië. In deze tijd ga ik werken als Aupair en reizen!

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 14654

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 12 Juli 2016

My year down under

01 Februari 2016 - 20 Februari 2016

Backpacking around New Zealand

28 Augustus 2014 - 01 November 2014

Vietnam

Landen bezocht: