WAUW! - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu WAUW! - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu

WAUW!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

16 Juli 2015 | Australië, Wollongong

Dag twee in wollongong en ik kan niets anders zeggen als Wauw!
Gister kwam ik aan op Sydney en heb meteen mee kunnen maken hoe druk het daar kan zijn. Wat een lange rij voor de douane! Er stond ook meteen bij de ingang een bordje met een waarschuwing, border security(een leuke tv show) werd gefilmd, dus wie weet ben ik over een tijdje op tv te zien;). Nadat de douane eindelijk had besloten dat ik te vertrouwen was, kon ik eindelijk het land binnen. Ik werd opgehaald door James, die al bang was dat hij mij gemist had doordat het zo lang duurde. Na een uurtje rijden kwamen we aan in Wollongong, wat een mooie stad. Ik ben erg hartelijk onthaald!

We zijn meteen een stukje gaan wandelen, vijf minuten naar het strand, wat heerlijk! Wel een flinke wandeling want de stad ligt in/tegen de bergen. Na een lekkere late lunch bij het strand zijn wij terug gegaan naar het huis. Het was een heerlijke eerste dag!

De eerste twee weken is Lina nog samen met mij thuis en zullen we veel van Wollongong en de omgeving verkennen.

Vandaag was ik vroeg op. Eerder zelfs als Fletcher, hij heeft heerlijk uitgeslapen waardoor ik wat tijd heb gehad om uit te pakken. Na het ontbijt hebben we opnieuw een wandeling naar het stand gemaakt, deze keer de andere kant op, na dit gezien te hebben weet ik zeker dat ik mij de komende maanden hier wel zal vermaken!

Foto's volgen snel!

Groetjes uit Wollongong!

  • 16 Juli 2015 - 18:35

    JaNaThoMi:

    Hoi Marloes,
    Fijn te horen dat je het daar leuk hebt.
    We volgen je, en zijn benieuwd naar je avonturen!!!
    Veel liefs en groetjes daar xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 Juli 2015 - 00:02

    Nellie :

    Hallo Marloes,
    Ik wens jou een hele fijne tijd in Australië en geniet ervan.
    Ik ga je berichtjes lezen.
    Het is nu daar winter tijd toch?
    Dinsdag begint de 4daagse,zit aan de straat om Nathalie en vriendin te begroeten.
    Groetjes Nellie uit Elst.

  • 20 Juli 2015 - 01:41

    Toon Meijer:

    Een fijne en leerzame tijd daar in Australie. Ik en tante Bets volgen je wat je avonturen daar zijn.
    Veel succes en groetjes uit Overloon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wollongong

Marloes

13 juli vertrek ik voor een jaar naar Australië. In deze tijd ga ik werken als Aupair en reizen!

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 469
Totaal aantal bezoekers 14667

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 12 Juli 2016

My year down under

01 Februari 2016 - 20 Februari 2016

Backpacking around New Zealand

28 Augustus 2014 - 01 November 2014

Vietnam

Landen bezocht: