Eerste week - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu

Eerste week

Blijf op de hoogte en volg Marloes

22 Juli 2015 | Australië, Wollongong

Het weer word langzaam aan weer wat beter, heerlijk zeg! De mensen die hier al hun hele leven wonen wisten niet wat ze meemaakten, het is hier nog nooit zo koud geweest. Gelukkig is Fletcher na een paar dagen ziek te zijn geweest weer bijna beter.

De afgelopen dagen hebben we heerlijke wandelingen langs de kust en richting de vuurtorens gemaakt. Met alle heuvels hier zijn ze een flinke wandeling maar het uitzicht dat je er voor terug krijgt is het waard!

Ik heb deze week een aantal Nederlandse gerechten gekookt,ze vinden het hier allemaal heerlijk!

Ik ga de komende twee weekenden naar Sydney toe, het lijkt mij erg leuk om alles daar te verkennen. Ik kan niet wachten!

Groetjes uit Wollongong