Eerste week - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu

Eerste week

Blijf op de hoogte en volg Marloes

22 Juli 2015 | Australië, Wollongong

Het weer word langzaam aan weer wat beter, heerlijk zeg! De mensen die hier al hun hele leven wonen wisten niet wat ze meemaakten, het is hier nog nooit zo koud geweest. Gelukkig is Fletcher na een paar dagen ziek te zijn geweest weer bijna beter.

De afgelopen dagen hebben we heerlijke wandelingen langs de kust en richting de vuurtorens gemaakt. Met alle heuvels hier zijn ze een flinke wandeling maar het uitzicht dat je er voor terug krijgt is het waard!

Ik heb deze week een aantal Nederlandse gerechten gekookt,ze vinden het hier allemaal heerlijk!

Ik ga de komende twee weekenden naar Sydney toe, het lijkt mij erg leuk om alles daar te verkennen. Ik kan niet wachten!

Groetjes uit Wollongong

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wollongong

Marloes

13 juli vertrek ik voor een jaar naar Australië. In deze tijd ga ik werken als Aupair en reizen!

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 14647

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 12 Juli 2016

My year down under

01 Februari 2016 - 20 Februari 2016

Backpacking around New Zealand

28 Augustus 2014 - 01 November 2014

Vietnam

Landen bezocht: