Happy birthday to me! - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu Happy birthday to me! - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu

Happy birthday to me!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

06 September 2015 | Australië, Wollongong

Vandaag is toch wel een vreemde dag geweest, ondanks het feit dat ik mijn verjaardag hier gezellig met de hele familie van James(i.v.m. vaderdag) heb gevierd, is het vreemd om mijn familie niet om mij heen te hebben.

Het duiken wat vandaag in de planning zat ging helaas niet door, de omstandigheden waren te slecht. Hierdoor heb ik vandaag lekker uit kunnen slapen (voelt als een luxe al was het maar tot 9 uur) en alle voorbereidingen kunnen doen voor de vaderdag lunch. De familie bij elkaar voelt als een chaotische drukte, maar vooral erg gezellig. Nadat ze weg waren voelde ik echter voor het eerst sinds ik hier ben wat heimwee. Gelukkig heb ik vanuit huis allemaal leuke berichten en grappige filmpjes gekregen wat veel goed maakt:).

En dan nog even over mijn eerste zeeduiken op zaterdag, wat geweldig zeg, ondanks dat het water vrij koud was en we niet veel verder als een meter konden zien. Ik kan niet wachten op mijn volgende duiken volgende week en de vele volgenden die in de komende maanden zullen volgen!

Terwijl jullie allemaal nog een halve dag mijn verjaardag kunnen vieren ga ik hem hier afsluiten. Voor iedereen die mij een berichtje heeft gestuurd, bedankt! Het is fijn om van jullie te horen en mijn verjaardag toch een beetje met jullie te kunnen vieren!

  • 06 September 2015 - 18:02

    Ria Pluk:

    Hoi Marloes
    Ik begrijp uit jouw berichtje dat ik wat laat ben maar toch van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    Heel begrijpelijk dat je je familie vandaag hebt gemist !!
    Maar fijn dat de meeste toch je verjaardag niet vergeten hebben ,he .
    Heel veel plezier nog gewenst in het verre Australie .
    Heb nog maar een hele fijne tijd .
    Lieve groetjes Chris en Ria

  • 10 September 2015 - 17:25

    Thea:

    Hallo Marloes
    Ik ben helemaal laat maar het is toch gemeend,
    Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Jammer dat het duiken niet door ging maar ik vind het zo stoer dat je dat allemaal durft.
    Geniet er maar van.
    Groetjes Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wollongong

Marloes

13 juli vertrek ik voor een jaar naar Australië. In deze tijd ga ik werken als Aupair en reizen!

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 14675

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 12 Juli 2016

My year down under

01 Februari 2016 - 20 Februari 2016

Backpacking around New Zealand

28 Augustus 2014 - 01 November 2014

Vietnam

Landen bezocht: