Wollongong here I come! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu Wollongong here I come! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu

Wollongong here I come!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

13 Juli 2015 | Nederland, Schiphol

Na weken plannen is het over een paar uur eindelijk zo ver, mijn reis naar Australië gaat beginnen. Ik begin met vliegreis van bijna twee dagen. Mijn koffer is inmiddels meerdere keren gecheckt en ik denk alles bij te hebben om mijn reis succesvol te maken.

Ik kijk enorm uit naar de komende maanden. Tot zo ver is de planning als volgt:
- Half juli tot half januari ga ik werken bij familie Hogg, met Fletcher van 10 maanden.
- Half januari tot half februari reizen door Nieuw Zeeland.
- Half juli weer terug naar Nederland. Wat er in de tussentijd gaat gebeuren zal de tijd leren!

• 15 Juli 2015 - 20:02

Janny Wolfs:

He Marloes

ben benieuwd naar het volgende verslagje op deze site

groetjes vanuit het wanroijse land