Magische momenten - Reisverslag uit Shellharbour Village, Australië van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu Magische momenten - Reisverslag uit Shellharbour Village, Australië van Marloes Pluk - WaarBenJij.nu

Magische momenten

Blijf op de hoogte en volg Marloes

16 September 2015 | Australië, Shellharbour Village

Wat een geweldig weekend! Zaterdag heb ik twee duiken in de haven gedaan en zondag zijn we naar een natuurreservaat gegaan om daar ook twee duiken te mogen doen. Wat waren die twee duiken schitterend zeg! Het gevoel dat je krijgt als er een knalblauwe vis van zo'n 70cm langs je heen zwemt is niet te beschrijven, het is simpelweg magisch. Tijdens deze duiken werd mij al snel duidelijk, duiken is mijn ding! Aanstaande zondag begin ik met mijn vervolg cursus waarbij ik diverse nieuwe vaardigheden ga leren zoals fotograferen en navigeren onder water. Daarnaast gas we verder en diepen waardoor ik nog meer vissen kan zien!

In oktober ga ik op vakantie naar the great barrier reef! Een van de geweldigste duiklocaties in Australië, misschien zelfs de wereld en door de cursussen die ik hier volg zal er daar voor mij nog meer mogelijk zijn qua duiklocaties en diepte waarop ik mag duiken. Ik kan niet wachten!

Dinsdag is Fletcher helaas een dagje ziek geweest, hij had koorts en was verkouden. Zo sneu, hij was zo hangerig de hele dag en het was duidelijk te merken dat hij zich niet lekker voelde. Eten en drinken wilde hij ook niet..
Gelukkig is hij vandaag weer grotendeels beter. Wel is hij in mijn armen in slaap gevallen waardoor ik drie kwartier lang rustig in een stoel heb gezeten en ook even heb kunnen rusten;). Er komt weer een druk weekend aan met het verjaardagsfeest van Fletcher in Sydney en een dag lang duiken op zondag! Ik kan niet wachten op weer een gezellig maar druk weekend, maar voor nu ga ik snel naar bed, morgen weer vroeg op!

  • 16 September 2015 - 15:51

    Koutertje:

    Prachtig verhaal weer Marloes, mooi om te lezen dat je het duiken zo mooi en leuk vind.
    Geniet v het weekend en vanaf hier ook felicitaties voor Fletcher en fam.
    Liefs v ons XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Shellharbour Village

Marloes

13 juli vertrek ik voor een jaar naar Australië. In deze tijd ga ik werken als Aupair en reizen!

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 14649

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 12 Juli 2016

My year down under

01 Februari 2016 - 20 Februari 2016

Backpacking around New Zealand

28 Augustus 2014 - 01 November 2014

Vietnam

Landen bezocht: